reklama

Blogujte priatelia

Oplatí sa vo svete plnom informácií najrôznejšieho druhu ešte aj blogovať ? Pomôžu niekomu informácie, skúsenosti, zážitky, o ktoré sa chcete podeliť ? Alebo je to len strata času.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Aj takéto otázky mi napadli po mojom predchádzajúcom blogu- Fér marketing. Podelil som sa v ňom o nie najlepšie skúsenosti pri prenose telefónneho čísla k novému mobilnému operátorovi. Opísal som v ňom,ako nový operátor nedodržal podmienky, ktoré mi pri"lanárení" telefonicky sľúbil a aké odpovede som dostal na moje reklamácie.

No a čuduj sa svete, dnes mi osobne zavolala pracovníčka centra služieb zákazníkom nového operátora,presne tá, ktorá je aj podpísaná pod obe zamietavé stanoviská na moje reklamácie. Férovo musím dodať, že plne zamietavé bolo len to druhé. Prvú reklamáciu mi zdobropisovali s dodatkom, že chyba sa vraj na ich strane nestala. Bola milá, na míle vzdialená strohému, byrokratickému tónu zamietnutého stanoviska. Ponúkla mi nasledovné riešenie vzniknutej situácie- po dvoch faktúrach, ktoré nezohľadňovali sľúbenú cenu, obdržím faktúru s telefonicky dohodnutou cenou na 10 nasledujúcich mesiacov. Napriek tomu, že to nie je úplne presne to, čo mi operátor pri ponuke sľuboval /nebola reč o 10 mesiacoch/, ocenil som snahu situáciu riešiť. Dostal som dokonca prísľub, že aj po 10 mesiacoch, ak budem spokojný a nebudem chcieť operátora zmeniť, sa bude dať hovoriť o bonuse. Uznávam, prekvapila ma. Po zamietavom stanovisku, "férová" snaha aspoň čiastočne splniť to čo bolo sľúbené. Kedže tentokrát / aj keď volal operátor mne a nie opačne/ bol vraj rozhovor nahrávaný, verím, že sa sľúbené dodrží.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neviem, či môj predošlí blog niekto od spomínaného operátora čítal a ani nemám dôkaz, že dnešný rozhovor bol jeho dôsledkom. Kedže som bol v šoku z náhleho obratu, nenapadlo ma opýtať sa. Stále za nečakaným obratom môže byť mnoho iných príčin. Ale zamietavé stanovisko mi bolo odoslané 10.6.2013 a blog vyšiel 25.6.2013, teda minulý týždeň. takže stále je veká šanca veriť, že nevykašlať sa na nekorektnosť sa oplatí.

Záverom dodávam, že dnešným činom sa môj nový operátor v mojich očiach vracia na férovú cestu vzájomnej spolupráce. Kedže chcem byť aj ja fér, tento článok som mu dlžil.

S fér vzťahmi, bude svet krajší a zostane nám viac času blogovať aj o inom ako o negatívnych skúsenostiach.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Blogujte priatelia, oplatí sa to.

Tibor Vendrák

Tibor Vendrák

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vyštudoval som Vysokú školu veterinársku v Košiciach, pracujem ako manager v súkromnej firme pôsobiacej v oblasti ekológie. Som ženatý, dve deti 29 a 17. Zaujíma ma šport, veci verejné, ekológia, literatúra, umenie a vlstne všetko zaujímavé. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu